Alla inlägg under juli 2008

Av Suz - 27 juli 2008 09:06

Jag har det såååå bra. Jag måste erkänna att jag har varit hemma och hämtat Distresser och stämplar:)Jag sitter i skuggan och målar mina motiv.

Oj,oj vad bra jag har det.Här kommer en vacker bild från mitt paradis.

Ha det bra och kram Suz

Av Suz - 23 juli 2008 12:56

Nu ska vi äntligen till sommarhuset. Det ska ju bli så fint väder. Det kommer kompisar ut i kväll och imorgon och på fredag. Det är roligt! Det ska grillas och mysas och njuta av varma sommarkvällar. Har kommer ett par kort iaf. Kram till er alla.

 Skepp o hoj Suz

Av Suz - 21 juli 2008 10:57

Hej på er! Här lyser flitens låga! Jag har verkligen kommit in i ett pysselrus. Om några dagar så blir det målning av stuga istället. Så det är bäst att passa på. Detta kort är till en arbetskamrat som fyllt år.

Solen skiner nu och i veckan ska det bli sommar på riktigt!

 Ha det bra och kram Suz

Av Suz - 20 juli 2008 11:20

Jag sitter nog och pysslar mest hela tiden. Jag tänker att detta blir nog det sista,men så kommer jag på något och då är det klippt i ordets rätta bemärkelse. Hoppas nu att vi kommer iväg på tisdag som sagt för nu vill jag ut och vädret ska ju bli bra. Pojkvänner och katt och överfull båt med mat och allt. Ha det bra så får vi se när det dyker upp något nytt här. Kolla gärna in min "lilla tjejs" Ida blogg, där hon lägger ut smycken som hon har gjort.

 Kram Suz

Av Suz - 19 juli 2008 18:56

Jag har suttit och pysslat i dag! Men datorn har krånglat så bilderna är dåligt redigerade men det får bli så nu.

Jag bestämde mig för att inte göra några kort med Maja design i dag!!! Men ni ser hur det slutade...jag ÄLSKAR dom. Men ett par utan de kära Maja papperna iaf. 

Ha en bra lördag kväll och simma lungt.

Kram Suz

Av Suz - 18 juli 2008 16:11

...till stugan! Det är ju inte svårt. Men med de dåliga väderprognoserna så väntar vi till imorgon eller söndag. Sen undrar jag om jag åker hem innan isen lagt sig! För så här brukar vi inte ha det igentligen, men det har liksom hopat sig lite här hemma.

Här kommer ett kort iaf. Blommarna har jag gjort själv.Det var väldigt kul. Akvarellpapper,distresser och pärlor m.silvertråd och "vips" så hade jag egna blommor. Det blev många och stora bilder för bara ett ynka kort.

Ha det bra och tack för ni tittade in.

Suz


Av Suz - 16 juli 2008 12:43

Nu är de klara mina första bröllopskort.

Ha det bra i solen. Suz

Av Suz - 16 juli 2008 09:32

Nej men hör ni, vad snälla alla är! Tänk jag har fått en utmärkelse till av Sandra  denna gång! Tack sååå mycket. Det betyder massor.

Idag  kan jag använda mig av det till "gubbstutten" när jag ska göra bröllopskort,he,he!

Jo, på tal om bröllpskort ,det är inte lätt! Det har jag bara gjort ett taffligt försök förut och det kunde lika gärna en unge på dagis ha gjort det! Det är JÄTTESVÅRT! När de är klara så visar jag er.

Ha det så bra.

Kram och tack till er som tittar in. Suz

Ovido - Quiz & Flashcards